Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

Rejestry, ewidencje, archiwa

  1. księga ewidencji uczniów,
  2. rejestr wydawanych duplikatów świadectw,
  3. rejestr wydawanych legitymacji szkolnych,
  4. rejestr wydawanych zaświadczeń uczniowskich,
  5. rejestr wydanych świadectw ukończenia szkoły,
  6. rejestr wydanych świadectw maturalnych,
  7. rejestr wypadków uczniów,
  8. rejestr wydawanych zaświadczeń do WKU,
  9. rejestr zatrudnionych nauczycieli,
  10. rejestr zatrudnionych pracowników administracji i obsługi,
  11. ewidencja czasu pracy,
  12. rejestr wypadków pracowniczych,
  13. rejestr korespondencji,
  14. ewidencja wydanej odzieży roboczej,
  15. ewidencja umów najmu lokali mieszkalnych,
  16. ewidencja umów najmu lokali użytkowych.

Szkoła archiwizuje dokumenty przebiegu nauczania począwszy od roku 1959 oraz przebiegu zatrudnienia od 1969 roku.

Podmiot udostępniający informację:
Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 5 im. Króla Bolesława Chrobrego w Łodzi
odpowiada: Małgorzata Joniuk-Piątkowska
data: 05-02-2020
wytworzył: Małgorzata Joniuk-Piątkowska
data: 05-02-2020
data: 05-02-2020
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 05-02-2020 - Edycja treści
  • 23-03-2015 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 777